اعطای نمایندگی فروشگاه های زنجیره ای مهستان (فرنچایز)

یکی از پرطرفدارترین کسب و کارهای حال حاضر در دنیا که رشد فراوانی داشته است، مشارکت در افتتاح خرده فروشی با نمایندگی یک شرکت مرکزی است.  این نوع از خرده فروشی نسبت به خرده فروشی های سنتی دارای ریسک به مراتب پایینتر  و درآمد بیشتری است.

مزیت های اخذ نمایندگی فروشگاه های مهستان

.

کاهش هزینه های تبلیغات

فروشگاه های زنجیره ای مهستان دارای برنامه ها و بودجه تبلیغاتی منظم و منسجم است که هزینه های تبلیغات شما را برای اداره فروشگاه‌ها را به شدت کاهش می دهد. بعلاوه با سازمان دهی مناسب که فروشگاه های زنجیره ای مهستان دارد، مشتریان تجربه ای خوب و هماهنگ خواهند داشت و این خود باعث می شود که هزینه های تبلیغات کاهش پیدا کند.

دسترسی‌ به بازار فروش مطمئن

فروشگاه های زنجیره ای مهستان همیشه در تلاش است تا علاوه بر تامین کالا، تجربه خوبی را برای مشتریان داشته باشد.  این تجربه باعث ایجاد مشتریان وفادار و در نتیجه فروش پایدار می شود. همچنین تبلیغات و توسعه آگاهی از برند مهستان مشتریان نیز فروش را برای مشتریان جدید آسانتر می سازد.

استفاده از سیستم های مدیریتی پیشرو

فروشگاه زنجیره ای مهستان با استفاده از سیستم‌های نرم‌افزاری پیشرو شامل سیستم سفارش‌گذاری و درخواست کالا، مدیریت فروش، صندوق و صدور فاکتور، باشگاه مشتریان و سامانه پیام کوتاه بهترین ابزارها را در اختیار شما سرمایه گذار محترم برای اداره یک فروشگاه مدرن در اختیار می گذرد.

تامین کالا

تامین کالای قدرتمند

فروشگاه های زنجیره مهستان با قدرت تامین بالای محصولات و کالاهای لوازم خانگی بهترین قیمت ها و تخفیفات را از شرکت های تولیدی و تامین کنندگان دریافت می کند. همچنین به دلیل حجم بالای خرید فروشگاه های زنجیرای مهستان، این فروشگاه در اولویت بالاتر تامین کالای شرکت ها قرار می گیرند.

شرایط اعطای نمایندگی فروشگاه های زنجیره ای مهستان

 

۱. مساحت حداقل ۱۰۰ مترمربع برای سطح فروش در تهران و حداقل ۲۰۰ متر مربع برای دیگر استان‌ها
۲. سند مالکیت و یا اجاره‌نامه محضری حداقل سه ساله
۳. مجوز کاربری تجاری کل فضای فروشگاه و داشتن جواز کسب
۴. موقعیت مکانی جذاب
۵. داشتن بر تجاری و ورودی مناسب
برای دریافت نمایندگی مهستان  و اطلاعات دقیقتر درباره اعطای نمایندگی با شماره ۰۹۹۲۹۷۳۰۴۶۱ تماس بگیرید یا درخواست خود را برای ایمیل info@hypermahestan.com ارسال کنید

مدارک مورد نیاز

لطفا مدارک زیر برای بررسی همکاری ارسال کنید:

۱. رزومه و مشخصات شخص سرمایه گذار و سرمایه‌گذاران
۲. تصاویر سند مالکیت و یا اجاره‌نامه محضری حداقل سه ساله
۳. تصاویر از فضای بیرونی و درونی فروشگاه
۴. توضیحات در مورد خصوصیات تجاری ملک
۵. استعلام اعتبار سنجی و گردش حساب

سبد خرید
تماس